MK K-CLIQUE DEDAH SIMBOLIK NAMA JENAMA SENDIRI, THREE O’ TWO
Tujuh tahun MK terlibat dalam bidang nyanyian sebelum melangkah ke dunia lakonan menerusi drama terbaharu yang akan ditayangkan tidak lama lagi.
Drama arahan Michael Ang yang berkisar tentang percintaan dua insan itu menyaksikan gandingan MK dengan pelakon kesayangan ramai, Mira Filzah.
Dan kini, penyanyi rap ini mencipta sejarah apabila bergelar usahawan dengan pelancaran jenama pakaian sendiri, Three O’ Two.
Rangkaian ini berkonsepkan gaya jalanan dan diilhamkan oleh MK sendiri dengan bantuan skuad kreatifnya.
Tags
Artikel Yang Berkaitan
GAYA PASANGAN SELEBRITI DI FESTIVAL FILEM VENICE 2024
Festival Filem Venice tidak pernah gagal menyajikan momen fesyen berpasangan terbaik di karpert merah. Tahun ini tidak terkecuali.
STAIL SELEBRITI TERBAIK DI KARPET MERAH FESTIVAL FILEM VENICE 2024
Acara ekstravaganza, Festival Filem Venice kebiasaannya menampilkan antara detik fesyen gah dan terbaik sepanjang tahun.
ANAMIKA KHANNA & H&M BERSATU UNTUK KOLEKSI YANG MEGAH
‘Fluid’, versatil dan vibrant. Koleksi Anamika Khanna untuk H&M bakal dilancarkan September nanti. Koleksi yang merangkumi kaftan, pijama sutera dan yang menariknya, mengambil seni fesyen India sebagai inspirasi utama.
5 DETIK TERBAIK SEPANJANG KLFW 2024
GLAM Lelaki akan menyusun lima sorotan terbaik KLFW 2024 sepanjang tujuh hari berlansung dengan fesyen yang penuh kemegahan.
KEMPEN BAHARU CALVIN KLEIN BERSAMA MINGYU SEVENTEEN
Calvin Klein Memperkenalkan Kempen Baharu Dengan Penampilan Mingyu SEVENTEEN dalam Koleksi Denim Luruh 2024.
10 SELEBRITI LELAKI ASIA YANG MENJADI DUTA JENAMA MEWAH
Duta satu jenama merupakan muka kepada jenama itu sendiri dan seseorang boleh menentukan aura sesuatu jenama itu. Impak lelaki Asia dalam dunia fesyen sangatlah besar. Dari K-Pop ke drama Thai, jejaka-jejak ini menjadi pujaan ramai wanita. Telah menjadi satu strategi dan trend bagi jenama-jenama mewah di dunia ini untuk memilih lelaki Asia sebagai duta mereka…