Gelombang kedua kempen KENZO X H&M
Teks: Abdul Aziz Draim Gambar: H&M

Chance The Rapper untuk Kenzo X H&M
Gelombang kedua kempen KENZO x H&M sudah tiba!
H&M kini mengeluarkan tiga imej terkini daripada kempen KENZO x H&M, hasil garapan pengarah cukup kreatif, Jean-Paul Goude. Imej-imej awal ini mempersembahkan duta-duta pertama kempen ini yakni supermodel Iman, artis hip hop kian meningkat Chance The Rapper, juga rapper Suboi.

Suboi untuk Kenzo X H&M
Untuk kempen ini, Jean-Paul Goode menerapkan aplikasi potongan dan susunan imej yang bukan sahaja berjaya mencerminkan tenaga, jiwa dan karakter koleksi ini, namun sememangnya satu pendekatan yang sudah sebati dengan identitinya sebagai seorang innovator dalam penghasilan imej.

Iman untuk Kenzo X H&M
Seramai 7 individu global telah dipilih mewarnai kempen KENZO x H&M, masing-masing dengan latar belakang yang merangkumi arena muzik, fesyen, seni dan bidang aktivisme. Turut membintangi kempen ini kelak ialah selebriti Rosario Dawson, Ryuichi Sakamoto, Chloë Sevigny dan Xiuhtezcatl Martinez.
Selain daripada tiga imej baru yang dikeluarkan hari ini, para peminat Kenzo ataupun warga fesyen secara amnya sudah boleh melihat sebahagian daripada persalinan koleksi yang ditunggu-tunggukan ini melalui video belakang tabir pembikinan iklan kempen, hasil sentuhan pengarah Swedish, Max Vitali.
Kempen KENZO x H&M akan dilancarkan sepenuhnya bermula Oktober 17.
Di Malaysia, Koleksi KENZO x H&M akan dijual di butik H&M Lot 10 dan H&M Avenue K bermula 3 November, 2016. Jangan lupa tandakan dalam kalendar anda!
Tags
Artikel Yang Berkaitan
H&M MEMBAWA GLITZ & GLAMOUR DENGAN RABANNE
H&M melancarkan koleksi Rabanne H&M dengan parti eksklusif bersama selebriti terkemuka dari Malaysia dan Singapura termasuk juga bintang media sosial.
10 STAIL TERHANGAT SELEBRITI DI CFDA FASHION AWARDS 2023
Karpet merah CFDA Fashion Awards tahun ini bersinar dengan kehadiran para tetamu dalam persalinan moden, segak dan memukau mata.
15 SEGAK DAN ANGGUN DI LACMA ART + FILM GALA 2023
Dengan debut koleksi eveningwear Gucci Ancora Notte rekaan pengarah kreatif baharu Sabato De Sarno, LACMA Art + Film Gala tahun ini lebih bergaya daripada biasa.
PUMA MENAMAKAN A$AP ROCKY SEBAGAI PENGARAH KREATIF PUMA X F1
Label sukan PUMA dan rapper terkenal, A$AP Rocky secara rasmi mengumumkan long-term creative partnership. Berakar umbi dalam perniagaan sukan permotoran, A$AP Rocky akan berkhidmat sebagai Pengarah Kreatif dengan tumpuan pada kategori sukan dan streetwear.
H&M DENGAN RABANNE UMUM KERJASAMA CIPTA HELAIAN INSPIRASI DISKO 70-AN
Khabar angin itu benar! H&M bekerjasama dengan Rabanne untuk mengeluarkan koleksi yang meraikan glamour yang bersahaja sesuai untuk lelaki mahupun wanita!
“COOL ON COURT” FILA X SMILEY MELANCARKAN KOLEKSI INSPIRASI SUKAN TENIS
Jenama gaya hidup berinspirasikan sukan FILA melancarkan Koleksi FILA x Smiley® yang riang dan ceria untuk dipadankan suasana cerah musim ini.