Skip to content

SACOOR BLUE, TAWAR PAKAIAN HARIAN VERSATIL & SELESA

SACOOR BLUE, TAWAR PAKAIAN HARIAN VERSATIL & SELESA

Kongsikan artikel ini

SACOOR BLUE TELAH MEMILIH MALAYSIA SEBAGAI DESTINASI PERTAMA UNTUK PEMBUKAAN BUTIK FLAGSHIP DI ASIA TENGGARA. TAWAR KOLEKSI LENGKAP HARIAN LELAKI SERBA VERSATIL.

Rakyat Malaysia perlu rasa bangga dengan pembukaan butik flagship pertama Sacoor Blue di Malaysia. Melihat pada pembangunan positif industri fesyen di Malaysia, jenama Sacoor Blue dengan yakin memilih Kuala Lumpur sebagai destinasi baharu. Disifatkan sebagai label untuk pengguna yang peka pada kelestarian. Sacoor Blue terletak di Pavilion Kuala Lumpur, menawarkan pakaian harian yang versatil dan selesa. 

Jenama inovatif itu mempunyai DNA yang merefleksikan identiti baharu yang segar dan bertujuan untuk menggalakkan konsumer mengambil langkah kecil ke arah mencapai gaya hidup mampan. 

Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, terdapat peningkatan dalam pengguna yang memilih untuk membeli daripada jenama yang mempunyai pandangan yang mementingkan alam sekitar. Menyedari sikap positif yang semakin berkembang ini, Sacoor Blue telah dilancarkan sebagai platform untuk memudahkan perbualan mengenai kehidupan sedar, dan ia menjemput anda untuk menjadi sebahagian daripada perjalanannya. 

Sacoor Blue

Rekaan Sacoor Blue dibuat untuk kehidupan yang nyaman. Memudahkan pergerakan. Dihasilkan daripada material berkualiti, koleksi ini sesuai untuk dipakai harian-sesuatu yang anda boleh padankan dengan mudah supaya anda boleh mendedikasikan masa berharga anda terhadap perkara penting lain. 

Mengambil inspirasi dari perumahan luar bandar di selatan Portugal, unsur-unsur hijau digabungkan di seluruh kawasan pedalaman untuk memberikan suasana yang serba sederhana. Ruang dalam butik memancarkan suasana yang tenang berbalas seni dekoratif kayu, dedaunan yang nyaman dan kerusi rotan yang menambah estetika luaran. 

Majlis pembukaan Sacoor Blue menyaksikan kehadiran selebriti dan pempengaruh fesyen lokal, seperti As’ad Motawh, Perry Kuan, Hariz Hamdan, Farzan Iqbal dan Chloe Chen. 

Artikel berkaitan: LOUIS VUITTON AEROGRAM SIMBOL APRESIASI MODEN

By Johan Kassim
Kongsikan artikel ini

Artikel Yang Berkaitan

Milan fashion week 2024

25 GAYA MENSWEAR SELEBRITI LELAKI TERBAIK DI MILAN FASHION WEEK 2024

Bacaan Lanjut
Sisley Malaysia

SISLEY BUKA STOR FLAGSHIP PERTAMA DI MALAYSIA

Bacaan Lanjut
fashion week 2024

30 GAYA SELEBRITI LELAKI TERBAIK DI FASHION WEEK MENSWEAR 2024

Bacaan Lanjut

LIVESTREAM – SAKSIKAN PEMENTASAN VALENTINO LE CIEL MEN FALL/WINTER 2024 DI SINI

Bacaan Lanjut
Louis Vuitton Men

LIVESTREAM – SAKSIKAN PEMENTASAN LOUIS VUITTON MEN FALL WINTER 2024 DI SINI

Bacaan Lanjut
Awal Ashaari Scha Alyahya

FRANCK MULLER MELANCARKAN BUTIK FLAGSHIP TERBESAR ASIA DI PAVILION KUALA LUMPUR

Bacaan Lanjut