JOHNNY COCA TINGGALKAN MULBERRY
Jenama fesyen antarabangsa, Mulberry mengumumkan pengunduran Johnny Coca sebagai Pengarah Seni selepas lima tahun, akhir bulan ini. Ketika bersama Mulberry, Johnny telah menjadi peneraju kreatif dalam membangunkan visi gaya hidup mewah untuk jenama itu. Selain itu, beliau telah menyelia beberapa pelancaran koleksi beg baharu dan ikonik termasuk Amberly dan Iris, kategori kaca mata dan kasut, malah pelancaran semula aksesori lelaki dan rangkaian barang kemas.
Tempoh pengunduran beliau bertepatan dengan program pengembangan antarabanga yang telah melihat jenama ini memperluaskan kehadirannya di seluruh dunia, disokong pengguna di seluruh UK, Jepun, Korea Selatan, Amerika Utara, Eropah dan Australia. Koleksi Musim Bunga/Panas 2021 menandakan koleksi terakhir Johnny. Khabarnya, Mulberry masih lagi dalam proses mencari pengganti Johnny.
Jelas Johnny dalam satu kenyataannya, “Saya cukup menghargai masa saya bersama jenama warisan Inggeris ikonik ini dan ingin mengucapkan terima kasih kepada pasukan yang hebat dan semua orang yang telah menyokong saya selama saya di sini. Saya cukup berbangga dengan apa telah kita capai serta koleksi yang telah kita hasilkan selama ini. Semangat dan dedikasi di Mulberry amat luar biasa dan saya berasa bangga menjadi sebahagian daripada sejarah jenama itu.”
All the best Johnny!
Tags
Artikel Yang Berkaitan
ASHRAF ANUAR: VISI DAN GAYA DALAM DUNIA FESYEN SVG
SVG bukan sekadar jenama, ia adalah revolusi gaya yang SVG bukan sekadar jenama, ia adalah revolusi gaya yang diterajui oleh Ashraf Anuar.
5 GAYA FESYEN NABIL AHMAD
Nabil Ahmad bukan sahaja dikenali sebagai pengacara berbakat dan pelawak versatil, tetapi juga dengan gaya uniknya.
AMEERA KHAN & JEFRI NICHOL: FESYEN SEBAGAI BAHASA CINTA
Ameera Khan dan Jefri Nichol membuktikan bahawa cinta boleh disampaikan melalui gaya dan simbolik yang halus.
8 ETIKET MEMILIH SONGKOK YANG SEMPURNA DI HARI RAYA
Songkok adalah simbol kehormatan dan kemegahan dalam menyambut Hari Raya yang penuh bermakna. Selain melengkapi penampilan, ia juga simbolik imej.
8 JENAMA FESYEN MANFAAT TEKNOLOGI AI
Jenama fesyen besar dunia kini tidak lagi bergantung pada iklan tradisional untuk menarik perhatian pelanggan. Teknologi AI adalah masa kini.
3 JENAMA PENJAGAAN FESYEN TERBAIK
Rumah fesyen mewah kini turut menceburi dunia penjagaan diri. Adakah ia berbaloi untuk masa anda? GLAM Lelaki tahu apa yang anda perlukan!