REXONA MALAYSIA PENAJA RASMI FIFA WORLD CUP 2026™
Dalam dunia yang dikuasai oleh adrenalin, dan semangat kesukanan, Rexona Malaysia kini melangkah ke pentas global sebagai Penaja Rasmi Deodoran FIFA World Cup 2026™. Satu detik bersejarah yang menyatukan dua kuasa besar bola sepak dan gaya hidup aktif.
PENTAS DUNIA
Tiada sukan yang mampu menyatukan rakyat Malaysia seperti bola sepak. Sama ada menonton perlawanan tengah malam bersama rakan-rakan di kedai mamak atau bersorak di stadium, setiap detik menyemarakkan semangat kebersamaan yang unik.
Dengan penajaan ini, Rexona bukan sekadar jenama deodoran. Malah ia menjadi sebahagian daripada budaya bola sepak tempatan yang hidup dengan penuh emosi, tenaga dan keyakinan.

ICE COOL UNTUK DETIK PANAS
Rexona memperkenalkan Rexona Ice Cool Spray Edisi Terhad FIFA World Cup 2026™, menampilkan perlindungan sehingga 72 jam daripada peluh dan bau badan. Sensasi sejuknya memberi kesegaran yang kekal ketika aksi paling mendebarkan. Dengan teknologi anti-noda, pengguna kekal yakin sama ada di padang, di ruang kerja, atau ketika meraikan kemenangan pasukan kegemaran.

HADIAH KE PIALA DUNIA UNTUK PEMINAT SETIA
Sebagai sebahagian daripada kempen ini, peminat berpeluang memenangi pengalaman eksklusif bernilai RM50,000 untuk dua orang menyaksikan FIFA World Cup 2026™. Caranya hanya perlu membeli mana-mana produk Rexona di kedai-kedai terpilih di seluruh Malaysia. Rebut peluang untuk menjadi sebahagian daripada sejarah bola sepak dunia.
INSPIRASI
Antara jenama deodoran terkemuka dunia, Rexona terus komited membantu orang ramai bergerak dengan penuh keyakinan. Penajaan ini bukan sekadar strategi pemasaran, tetapi simbol kepercayaan bahawa gerakan ini mampu mengubah rutin harian masyarakat dari sukan sehingga ke aspek kesejahteraan diri.
Rexona mengingatkan kita bahawa keyakinan bermula dengan pergerakan, dan setiap langkah adalah peluang untuk memberi inspirasi kepada dunia.
FIFA World Cup 2026™ mungkin berlangsung di Amerika Syarikat, tetapi semangatnya kini turut menyala di Malaysia. Dengan kolaborasi ini, Rexona Malaysia membuktikan bahawa keyakinan, pergerakan dan semangat bersatu bukan hanya milik atlet di padang tetapi ia milik semua.
Artikel Berkaitan: 10 SELEBRITI LELAKI YANG MENJADI WAJAH JENAMA KECANTIKAN
Penulis bermata pereka, mengubah trend dan momen harian menjadi cerita bergaya;— dan juga mungkin menyerlahkan pesona.
Tags
Artikel Yang Berkaitan
5 PRODUK GROOMING LELAKI YANG MENJADI ‘HOLY GRAIL’ BUAT LELAKI
Bagi lelaki yang tahu nilai gaya dan keyakinan diri, memiliki produk grooming yang betul ibarat menemui holy grail peribadi.
GL PICKS: 9 JAM TANGAN LELAKI PALING ‘ON-TOP’ TAHUN INI
Sembilan jam tangan lelaki paling ‘on-top’ tahun ini. Gabungan gaya dan ketepatan masa untuk lelaki moden yang tahu nilai setiap detik.
10 SELEBRITI LELAKI YANG MENJADI WAJAH JENAMA KECANTIKAN
Jenama kecantikan kini menjadikan selebriti lelaki sebagai wajah mereka juga, sebagai simbolik bahawa jenama mereka tidak mengira jantina.
GLAM LELAKI NOV 2025
Istimewa November 2025, GLAM Lelaki tampilkan generasi kini, The Hypemakers yang mendominasi industri masing-masing dengan kekuatan bakat mereka yang tiada tandingan. Pautan berkaitan: GLAM LELAKI OKTOBER 2025
6 IDOL LELAKI KOREA YANG KERAP BERSENAM SEBAGAI INSPIRASI
Idol lelaki Korea ini menjadi inspirasi buat lelaki moden yang percaya kekuatan sebenar datang daripada disiplin dan konsistensi bersenam.
THE BODY SHOP “WRAPPED IN LOVE”, HADIAH YANG PENUH MAKNA PADA MUSIM PERAYAAN INI
The Body Shop hadir dengan kempen “Wrapped in Love: Gifts for Good”. Koleksi hadiah yang bermakna dan aroma edisi terhad.











