LEVI’S RAIKAN KEDAI ‘SET THE STANDARD’ PERTAMA
Levi’s Brand hari ini merasmikan pembukaan kedai Set The Standard (STS) yang pertama, di Pavilion Kuala Lumpur, destinasi membeli-belah terulung di Malaysia. Dengan ruang seluas 2,771 kps, kedai baru yang tersergam di Lot 4.103.00, Aras 4, Pavilion Elite, menonjolkan daya tarikan tradisi Levi’s® yang berteraskan keaslian dan ketukangan bermutu tinggi.
“Kedai STS terbaru ini bertujuan menyerlahkan lagi pengalaman runcit Levi’s® melalui cetusan ekspresi jenama paling berkesan – dari segi suasana sekitaran serta susun atur produk dan juga pengalaman berkunjung dalam kedai, ” jelas En. Imran Butt, Pengurus Negara, Levi Strauss Malaysia.
Hipergrafik skala besar pada kedua-dua belah ruang kedai – berasingan untuk lelaki dan wanita – mampu menarik perhatian pelanggan sambil membantu membayangkan diri mereka di dalam produk Levi’s®, lantas menghalakan mereka ke arah yang harus ditujui. Ternyata ada perbezaan ketara antara bahagian lelaki dan wanita, justeru memudahkan bukan sahaja pencarian tetapi penjenamaan yang relevan untuk kedua-dua jantina. Levi’s® ICONS seperti 501® jean, Trucker Jacket dan Western Shirt ditampilkan di dalam shadowboxes.
Bagi peminat-peminat tegar denim, terdapat juga Koleksi Levi’s® Vintage yang mempamerkan pakaian penghasilan semula (reissues) ikonik dan pakaian edisi istimewa. Inilah yang menjadi wadah penceritaan utama dan DNA bagi jenama Levi’s®.
“Semasa membangunkan kedai Pavilion Elite ini, kita memberi tumpuan kepada pencahayaan dan nilai estetika yang tinggi bagi menonjolkan ciri-ciri sebenar jenama Levi’s®, iaitu keaslian, optimistik, menginspirasikan dan kesalinghubungan,” kata En. Imran memberi kesimpulan.
Oleh Wan Mohd Firdaus, 9 Mac 2017
Tags
Artikel Yang Berkaitan
5 WAJAH LELAKI MASA KINI MENJADI REBUTAN JENAMA LOKAL
Kenali lima wajah lelaki masa kini yang semakin menjadi pilihan utama jenama lokal, seperti Pipi Razi dan Hadri Hashim.
ARIF ASHRAF, INSPIRASI GAYA GENERASI KINI
"Sebelum masuk 35 tahun, saya berazam untuk melancarkan produk jenama saya sendiri dan membina jenama yang mencerminkan identiti saya"-Ashraf
DENIM ON DENIM: QUIET LUXURY DALAM STREETWEAR
Denim on denim bertemu quiet luxury: temui bagaimana Levi’s, Carhartt, Kapital & lain-lain membawa minimalisme dan streetwear bersama.
KHALIL WAHID, “JANGAN MUDAH TERPENGARUH DENGAN KOMEN NEGATIF!”
GLAM Lelaki bersembang dengan Khalil Walid. Dia mula menarik perhatian dengan kandungan memasak dengan gaya dan suntingan video tersendiri.
KOLEKSI PELENGKAP MUSIM PANAS BC BEACH CULTURE DARI BERNARD CHANDRAN
Koleksi musim bunga/panas 2026 Bernard Chandran, BC Beach Culture memberi gabungan kreatif di KL Men's Fashion Week tahun ini.
SETIAP LELAKI PERLU TAHU LIMA CARA INI UNTUK ELAK MULUT BERBAU BUSUK
Ketahui lima tips berkesan untuk mengelakkan mulut berbau busuk khas untuk lelaki.