SELEPAS LEE JANG-WOO, G-DRAGON PULA DILANTIK SEBAGAI DUTA TS SHAMPOO
“Saya sangat teruja dengan pelantikan G-Dragon sebagai wajah jenama kami, yang dikenali sebagai salah seorang selebriti ternama.
“Dia berada dalam kelas mewah tersendiri dan saya rasa ia amat sepadan dengan jenama kami,” jelas Kenny Jang, Ketua Pegawai Operasi TS Trillion.
TS Shampoo merancang untuk menjalankan pelbagai aktiviti promosi menerusi pengiklanan dan saluran SNS di masa akan datang.
Malah, nama dan populariti penyanyi ini akan digunakan untuk meningkatkan kesedaran orang ramai mengenai jenama tersebut dan membantu menaikkan jualan.
Tags
Artikel Yang Berkaitan
PILATES: SENAMAN BAHARU UNTUK LELAKI MODEN
Sudah tiba masa untuk keluar dari zon selesa dan masuk ke studio Pilates. Percayalah, badan anda akan berterima kasih
GROOMING 101: TIPS RAPI BULU HIDUNG
Lelaki bergaya bukan sekadar tahu menyarungkan pakaian berjenama. Adakala “penampilan tidak diundang" - bulu hidung bisa mencalar imej.
TRIO BOSS: LORIS KARIUS, MATTEO BERRETTINI & MILES CHAMLEY
BOSS membawakan kempen baharu dengan menampilkan tiga figura terkenal dunia: Loris Karius, Matteo Berrettini, dan Miles Chamley-Watson.
TIPS GROOMING AIDILFITRI, JANGAN TUNGGU SAAT AKHIR!
Menjelang Aidilfitri, persiapan rapi bukan sahaja melibatkan pakaian baharu dan juadah, tetapi juga grooming diri yang kemas dan segar.
4 TABIAT YANG BOLEH MENJEJASKAN KUALITI SPERMA
Berbasikal merupakan salah satu aktiviti yang boleh membahayakan sperma. Ketahui tiga lagi tabiat yang mempunyai pengaruh serupa.
G-DRAGON BAKAL GEGARKAN PENTAS AXIATA ARENA BUKIT JALIL
Buat peminat di Malaysia, G-Dragon akan kembali ke Kuala Lumpur untuk menjayakan konsert Übermensch World Tour!