5 BINTANG K-POP YANG MEMILIKI JENAMA FESYEN SENDIRI
BM (Staydium)
Pada 2019, penyanyi kumpulan Kard ini melancarkan jenama fesyen Staydium yang menawarkan koleksi gabungan gaya jalanan dan sukan dengan fabrik berteknologi tinggi. Dikendalikan oleh BM dan ibu bapanya sendiri, jenama itu sering memberi perhatian kepada isu-isu sosial yang penting. Menerusi Staydium, penyanyi itu pernah menderma hampir RM100,000 kepada penyelidikan kanser payudara dan sejumlah besar wang kepada badan amal yang memperjuangkan kes buli.

Foto: Instagram

Foto: Instagram
Tags
Artikel Yang Berkaitan
KOLEKSI PELENGKAP MUSIM PANAS BC BEACH CULTURE DARI BERNARD CHANDRAN
Koleksi musim bunga/panas 2026 Bernard Chandran, BC Beach Culture memberi gabungan kreatif di KL Men's Fashion Week tahun ini.
KLFW 2025 BAKAL HADIR PADA BULAN OGOS INI!
KLFW 2025 hadir dengan penuh penantian. Penghargaan buat pereka-pereka lagenda serta pentas permulaan buat pereka baharu dunia fesyen.
PERSONALITI FESYEN LELAKI PILIHAN GLAM LELAKI
Personaliti fesyen dalam kalangan lelaki semakin meningkat terumatanya dengan peningkatan penggemar fesyen dalam kalangan lelaki muda kini.
EXO BAEKHYUN DAN D.O BAKAL KEMBALI KE MALAYSIA SECARA SOLO
Ahli EXO, Baekhyun dan D.O bakal ke Malaysia secara individual untuk konsert solo mereka pada tahun ini. Penantian EXO-Ls kini tamat!
7 GAYA FESYEN IKONIK AWAL ASHAARI
Gaya fesyen Awal Ashaari cukup ikonik menjadikannya salah seorang selebriti lelaki Malaysia yang cukup versatil dari segi fesyen dan lakonan.
KOLEKSI JAM TANGAN MEWAH MILIK G-DRAGON
Koleksi jam tangan mewah milik G-Dragon merupakan salah satu koleksi yang membuatkan peminat fesyen cukup rasa ingin tahu.