5 SYAMPU BOLEH DICUBA JIKA TAKUT RAMBUT GUGUR

Rahua® Classic Shampoo and Conditioner
Menggabungkan tujuh bahan hebat, syampu dan perapi klasik Rahua® antara yang ingin sekali saya cuba. Lima bahan yang menjadi nadi utama kepada produk Rahua® ialah Rahua sendiri iaitu minyak yang diekstrak daripada pohon kekacang di Amazon, yang mana ia menguatkan rambut, menyubur dan mengekalkan folikel rambut serta menyihatkan kulit kepala.
Ia juga mengandungi minyak Palo Santo yang juga dikenali sebagai ‘holy wood’, baunya menenangkan dan memberi pengalaman aromaterapi. Syampu dan perapi ini juga mengandungi teh hijau organik yang baik untuk melindungi rambut dan kulit kepala dari kerosakan yang berpunca dari sinar UV. Kehadiran daun raspbery pula baik untuk menyubur dan merawat rambut yang rosak. Rahua® Classic Shampoo RM159 (275ml) dan Rahua® Classic Conditioner RM169 (275ml). Boleh didapati di Kens Apothecary.
Tags
Artikel Yang Berkaitan
TOTAL GROOMING CHECK: PENCUCI MUKA LELAKI & PRODUK LOKAL TERBAIK
Total Grooming check GLAM Lelaki menampilkan pencuci muka terbaik dan produk lokal untuk 'grooming check' kaum lelaki.
SENARAI INFLUENCER LELAKI YANG MENGINSPIRASIKAN SEMPENA HARI LELAKI SEDUNIA
Enam nama ini wajar diberi perhatian kerana mereka membawa impak tersendiri kepada komuniti. Ketahui influencer lelaki yang menginspirasikan.
7 TABIAT LELAKI MODEN UNTUK HIDUP LEBIH SIHAT MASA KINI
Ketahui 7 tabiat penting yang diamalkan lelaki moden untuk hidup lebih sihat, seimbang dan penuh kesedaran diri Sempena Hari Lelaki Sedunia.
THE HYPEMAKERS, GLAM LELAKI NOVEMBER 2025 BERSAMA MIERUL AIMAN
'The Hypemakers' untuk GLAM Lelaki November 2025. Mierul Aiman antara lima personaliti ditampilkan menghiasi cover digital bulan November.
6 CARA PENGGAYAAN UNTUK LELAKI YANG MAHU TAMPIL LEBIH ‘SOFISTIKATED’
Gaya lelaki sofistikated bermula dengan disiplin dan perincian kecil. Ini panduan GLAM Lelaki untuk penampilan matang dan berkarisma.
OSKAR LEE, SEIMBANG ANTARA SUKAN DAN STAIL. “SAYA MEMANG AKTIF SUKAN SEJAK KECIL.”
"Gaya saya banyak berubah. Era “hypebeast streetwear” dulu sudah berakhir, kini berkembang menjadi sesuatu yang lebih matang," Oskar Lee.











