SACOOR BLUE, TAWAR PAKAIAN HARIAN VERSATIL & SELESA
SACOOR BLUE TELAH MEMILIH MALAYSIA SEBAGAI DESTINASI PERTAMA UNTUK PEMBUKAAN BUTIK FLAGSHIP DI ASIA TENGGARA. TAWAR KOLEKSI LENGKAP HARIAN LELAKI SERBA VERSATIL.
Rakyat Malaysia perlu rasa bangga dengan pembukaan butik flagship pertama Sacoor Blue di Malaysia. Melihat pada pembangunan positif industri fesyen di Malaysia, jenama Sacoor Blue dengan yakin memilih Kuala Lumpur sebagai destinasi baharu. Disifatkan sebagai label untuk pengguna yang peka pada kelestarian. Sacoor Blue terletak di Pavilion Kuala Lumpur, menawarkan pakaian harian yang versatil dan selesa.
Jenama inovatif itu mempunyai DNA yang merefleksikan identiti baharu yang segar dan bertujuan untuk menggalakkan konsumer mengambil langkah kecil ke arah mencapai gaya hidup mampan.
Sejak beberapa tahun kebelakangan ini, terdapat peningkatan dalam pengguna yang memilih untuk membeli daripada jenama yang mempunyai pandangan yang mementingkan alam sekitar. Menyedari sikap positif yang semakin berkembang ini, Sacoor Blue telah dilancarkan sebagai platform untuk memudahkan perbualan mengenai kehidupan sedar, dan ia menjemput anda untuk menjadi sebahagian daripada perjalanannya.
Rekaan Sacoor Blue dibuat untuk kehidupan yang nyaman. Memudahkan pergerakan. Dihasilkan daripada material berkualiti, koleksi ini sesuai untuk dipakai harian-sesuatu yang anda boleh padankan dengan mudah supaya anda boleh mendedikasikan masa berharga anda terhadap perkara penting lain.
Mengambil inspirasi dari perumahan luar bandar di selatan Portugal, unsur-unsur hijau digabungkan di seluruh kawasan pedalaman untuk memberikan suasana yang serba sederhana. Ruang dalam butik memancarkan suasana yang tenang berbalas seni dekoratif kayu, dedaunan yang nyaman dan kerusi rotan yang menambah estetika luaran.
Majlis pembukaan Sacoor Blue menyaksikan kehadiran selebriti dan pempengaruh fesyen lokal, seperti As’ad Motawh, Perry Kuan, Hariz Hamdan, Farzan Iqbal dan Chloe Chen.
Artikel berkaitan: LOUIS VUITTON AEROGRAM SIMBOL APRESIASI MODEN
Tags
Artikel Yang Berkaitan
5 WAJAH LELAKI MASA KINI MENJADI REBUTAN JENAMA LOKAL
Kenali lima wajah lelaki masa kini yang semakin menjadi pilihan utama jenama lokal, seperti Pipi Razi dan Hadri Hashim.
ARIF ASHRAF, INSPIRASI GAYA GENERASI KINI
"Sebelum masuk 35 tahun, saya berazam untuk melancarkan produk jenama saya sendiri dan membina jenama yang mencerminkan identiti saya"-Ashraf
GLAM LELAKI OGOS 2025
I choose not to use the word ‘celebration’ . It’s more of a reflection. This whole process – sama ada ketika menghasilkan buku atau pameran adalah sebuah proses yang sangat contemplative. Saya merefleksi semula apa kesilapan yang pernah dilakukan, apa yang saya pelajari and what keeps me going as a person,” ujar Reza Rahadian, wajah…
GROOMING LELAKI PALING ‘ON POINT’ DI KLFW 25
Grooming lelaki paling ‘on point’ di KLFW 25, dengan sentuhan fesyen, dandanan rapi & pesona maskulin yang mencuri perhatian sepanjang KLFW.
AMANDA AMRY, PERSONALITI CHEEKY DAN WAJAH AYU
Amanda Amry, nama yang mungkin terkenal dalam kalangan pencinta muzik dan kecantikkan muda, GLAM Lelaki turut sempat menemubualnya.
KHALIL WAHID, “JANGAN MUDAH TERPENGARUH DENGAN KOMEN NEGATIF!”
GLAM Lelaki bersembang dengan Khalil Walid. Dia mula menarik perhatian dengan kandungan memasak dengan gaya dan suntingan video tersendiri.